woensdag 28 april 2010

Van een bijzonder tweetal, ‘n bijzondere bee en bijzonder fietsen….

De afgelopen week was weer een erg drukke week. Maandag middag kwamen onze twee kleindochters Roos en Fleur voor een paar daagjes logeren. Dus tot donderdag werd er geverfd en gebakken, geplakt en geknipt, nog meer geverfd, gefietst (door de dames) en gewandeld (door mij achter de dames aan) en natuurlijk voorgelezen. Het zijn dodden van kinders, maar na een dag of 4 was ik toch blij dat ik weer een ochtendje langer zou kunnen blijven liggen.

P4190018

(Links Fleur, rechts Roos)

P4200026

Vrijdag kon ik even ademhalen wat hard nodig was en zaterdag was ik al weer vroeg op want ik ging naar Oosterhout waar de jaarlijkse bee van de BVM (Blok van de maand) gehouden werd. Niet alle 13 leden waren aanwezig, maar het was toch een drukke bedoening. Anita en Caroline hadden alles prima geregeld en na de eerste of hernieuwde kennismaking begonnen we de show and tell. De ene na de andere prachtige quilt werd geshowd, van sommige kreeg ik ter plekke een minderwaardigheidscomplex, zo prachtig waren ze. Het was heerlijk weer, dus de lunch werd buiten gebruikt en we gingen door met het showen en tellen, want er was meer dan voldoende om te laten zien. Na een hilarisch strikkenspel (waar ik leuke cadeautjes aan over hield) gingen we moe maar voldaan naar huis. Voor we de deur uitgingen kregen we nog een leuk naaldenetuitje mee gemaakt door Caroline en Anita. Het was een leuke dag!

BVM Bee 2010 060

BVM Bee 2010 068

Alsof de duvel ermee speelde, zondagochtend was het weer vroeg dag. Ik had me verheugd op wat langer liggen nadat de tweeling naar huis was, maar helaas, weer vroeg uit de veren. We hadden de jaarlijkse activiteitendag van het mannenkoor waar DH bij zingt. Eerst een puzzelrit, die op de fiets of met de auto kon worden gereden en daarna een middagje jeu de boules spelen. Het weer werkte de hele dag prima mee, dus de meesten fietsen een prachtig uitgezette route, met vragen aan de hand van foto’s die ik had gemanipuleerd. Het is verstandiger dat ik niet mee doe aan het jeu de boules spel dus ik heb alles en iedereen op de foto gezet.

P1060044

P1060047

Al met al was dit een bijzondere week….. maar dusdanig inspannend dat ik op maandag de hele dag kon blijven liggen ……

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een berichtje achter. Ik lees graag wat je ervan vindt.