donderdag 13 mei 2010

Van vogeltjes en veren…..

‘t Is Pietenweer, het regent, het is koud, het lijkt niet eens herfst. Het is onbestemd truttig weer. Het is niet eens weer om naar een meubelboulevard te gaan, laat staan naar een autodealer!

Het is zuiver quiltweer, alhoewel, deze nattige kou maakt mensen snel chagrijnig en dat schiet ook niet echt op. Maar als ik weer tussen mijn lapjes zit laten al de kleuren om me heen me vergeten hoe triest het er buiten uitziet.

Ik ben klaar met blok 9 van Tail Feathers, er zat behoorlijk veel werk aan, meer dan ik in eerste instantie dacht. Het duurde dan ook veel langer dan ik dacht toen ik er aan begon. Misschien ook wel omdat ik aan het laatste echte blok begon. Ik wilde vooruit om alle 9 blokken aan elkaar te kunnen zetten. Daar kon ik vanochtend aan beginnen, want vannacht – toen ik niet kon slapen – heb ik blok 9 afgemaakt.

P1060197Daarna mochten alle negen blokken aan elkaar en kreeg ik het volgende resultaat.

P1060200(Helaas hangt mijn quiltwall een beetje raar, vandaar dat hij niet helemaal vierkant is) 

Nu moet ik nog een 24 log cabins en 4 blokken met geappliqueerde vogeltjes voor op de hoeken. Dus voorlopig ben ik nog wel even bezig.

Morgen ga ik naar een quiltvriendin, lekker een bee-dagje. Ik ga dan maar verder met het quilten van Leanne’s House, ik ben benieuwd hoeveel ik daar aan zal doen……

1 opmerking:

  1. Wat een enig blok, Mac. het ziet er echt prachtig uit. Ik ben benieuwd naar de cornerblocks! O, en ik vind de kleuren ook zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een berichtje achter. Ik lees graag wat je ervan vindt.