dinsdag 15 februari 2011

Van een verrassing en een prijs deel II….

Ik moest nog aan een paar voorwaarden voldoen vanwege de Liebster Blog Award waarmee ik verrast ben door Jane.

Het eerste blog waar ik de aandacht op wil vestigen is dat van Batik Lady. Haar blog is echt de moeite waard om te lezen, ze schrijft leuk en maakt mooie dingen.

Het tweede is Foekies Fashion, dat je hier kunt vinden. Ze schrijft over van alles en nog wat en is erg actief.

Het laatste maar zeker niet het minste is het heel nieuwe blog van Margo. Ze is net begonnen, maar ze schrijft zo enorm leuk dat dit blog de moeite waard wordt om te gaan volgen. Mark my words, volg haar!

Nu moet ik hun nog verwittigen van deze award en dan heb ik aan alle voorwaarden voldaan……..

ShabbyBlogsDividerF

1 opmerking:

  1. dank je wel Mac voor je keuze van Liebster Blog. Natuurlijk doe ik daaraan mee, maar ik moet even denken hoor.
    Groetjes van Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een berichtje achter. Ik lees graag wat je ervan vindt.