dinsdag 15 februari 2011

Van een verrassing en een prijs……

Na een paar dagen bijna internetloos te hebben doorgebracht omdat mijn dagen vol waren met het bezighouden van mijn twee DGD’s (een tweeling van vier jaar) vond ik vandaag een email in mijn box met de tekst: Ik heb een Liebster Blog award voor je. Kijk maar even op mijn blog. Dat deed ik dus heel snel en las daar dat Jane deze award had gekregen en hem door moest geven aan 3 tot 4 blogs die zij de moeite waard vond om onder de aandacht te brengen. En een daarvan ben ik dus.

Liebster_blog

Dit is de award.

Ik heb geprobeerd om te googleen om uit te vinden waar hij vandaag komt, maar helaas dat lukte niet. Nu moet ik dus 3 of 4 blogs onder de aandacht gaan brengen. Er moet aan een aantal voorwaarden voldaan worden en wel deze:

  • Maak een verwijzing naar de blog en/of persoon die je de Award heeft gegeven.
  • Geef  de Award door aan 3 of 4  blogs die je leuk vindt, en maak in je bericht een koppeling naar deze blogs.
  • Laat een berichtje achter op deze blogs dat ze een Award gewonnen hebben.
  • Geef vooral aandacht aan beginnende of nog niet zo bekende blogs.

Het was Jane uit Wales die me op haar blog deze prijs toekende. Jane maakt prachtige Baltimore en andere quilts en was een extra stimulans voor me om eindelijk dan eens aan een Baltimore te beginnen. Hier vind je haar blog.

Om aan de andere voorwaarden te voldoen moet ik nog wat zoeken, maar ik vond het zo leuk toen ik dit zag, dat ik het meteen op mijn blog wilde vermelden……

wordt vervolgd.

ShabbyBlogsDividerF

1 opmerking:

  1. Nou, je hebt hem verdiend hoor, Mac. Jouw blog is zo leuk en gezellig!
    groetjes
    Jane

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een berichtje achter. Ik lees graag wat je ervan vindt.