maandag 21 februari 2011

Van kleine quilters, deel II …….

Vorige week schreef ik over mijn DGD’s (tweeling) die voor het eerst een werkstuk hadden gemaakt op de naaimachine. Weliswaar onder begeleiding, maar voor 4 jaar oude hummels best een prestatie.

Omdat ik had vergeten om foto’s van het resultaat te maken kon ik dat niet laten zien. Gelukkig heeft hun moeder dat wel gedaan en ze aan mij opgestuurd, zodat ik het nu wel kan laten zien.

deken fleur

Dit is de quilt (of deken zoals ze zelf blijven volhouden) van Fleur. Fleur wilde felle kleuren. Zij heeft geprobeerd om te meanderen, wat best zwaar was voor zo’n hummel.

Roos houdt heel erg van roze, zoals te zien is:

deken roos

Zij wilde liever allerlei steken uitproberen en heeft dus o.a. een rand hartjes op haar quiltje staan. Ik denk dat Roos meer een crazy quilter is, want ze wilde allerlei kanten uit met de machine.

Wie weet blijven ze er lol in houden en gaan later door met quilten. Aan mij zal het niet liggen …….

ShabbyBlogsDividerF

2 opmerkingen:

  1. Nee, het zal zeker niet aan jou liggen! wat zien hun dekentjes er leuk uit! Nu willen ze er natuurlijk volgende keer weer een maken....
    groetjes
    Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supergaaf hoor! Inderdaad lekker stimuleren!

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een berichtje achter. Ik lees graag wat je ervan vindt.