zaterdag 5 februari 2011

Van schoonheid en twijfel

Ik twijfel, ik twijfel al dagen. Zal ik wel, of is het verstandiger niet, of toch wel, of eerst andere dingen. Het duurt nog een half jaar, dus ik kan wel inschrijven, maar dan moet ik over een half jaar toch weer meer. Grrrrr, ik word er gestoord van!

Waar ik over twijfel? Of ik me in zal schrijven voor een nieuwe BOM. Ik weet het, ik heb al genoeg op mijn to do lijstje, maar hij is zo mooi!! Kijk maar:

Baltimore 
(BOM Friends of Baltimore)

Ik neig er naar om het te doen, maar dan komt de volgende vraag. Zal ik een witte achtergrond nemen, of een ivoorkleurige zodat het uiterlijk van de quilt wat “ouder” wordt. Alle twee de uitvoeringen hebben hun eigen charme. Misschien dat de witte er iets “schoner” uitziet, maar meer is het niet.

Ik ben bang dat ik voorlopig nog even twijfel…….

ShabbyBlogsDividerF

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een berichtje achter. Ik lees graag wat je ervan vindt.