maandag 30 mei 2011

Van meeuwen langs de branding…..

Zaterdag kreeg ik het blok van mei in mijn brievenbus. Iedere maand krijg ik een blok dat door een van de leden van de Blok van de Maand club voor me gemaakt is thuis gestuurd. Ik heb dit jaar gekozen voor 12 verschillende blokken en omdat ik niet bijgehouden heb welk blok ik naar wie heb gestuurd is het iedere keer een verrassing.

Voor de maand mei kreeg ik het blok “Meeuwen langs de branding” gemaakt door Erika.

Blok 11 - Erika

Het is prachtig gemaakt en past fantastisch bij de andere blokken die ik al ontvangen heb. Het is zo leuk om deze blokken te ontvangen. Ik maak er meteen een foto van en stop deze in de map bij de naam van degene die het blok stuurde. Het nieuwe blok hangt de hele maand aan mijn quiltwal, zo is het met recht een blok van de maand………

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een berichtje achter. Ik lees graag wat je ervan vindt.