woensdag 13 juli 2011

Van een stoel op het strand en regen……

En weer viel er een dikke enveloppe in mijn brievenbus, ik kijk er telkens echt naar uit, want ze worden nog leuker dan ik ze al vond.

Deze keer was het een blik op het strand. Een beetje verlaten lag het strand daar, met alleen een lekkere strandstoel en een vogel in de verte.

P1090011

Strandstoel aan zee, gemaakt door Jannie

Zou het strand zo verlaten liggen omdat het weer – volgens velen – slecht is. Van mij mag het zonnetje ook wel schijnen, maar dan wordt het meteen weer zo heet, dus ik zit gewoon de regenperiode uit. Ik ben druk bezig om voor Jongste DD wat kledingstukken te maken, dus eigenlijk komt het alleen maar goed uit dat we verplicht binnen zitten. En ach, na regen komt immers zonneschijn, toch……….

easter

 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een berichtje achter. Ik lees graag wat je ervan vindt.