maandag 19 september 2011

Van blok II, een postkantoor en verder niets……

De dagen lijken voorbij te schieten zonder dat ik iets doe. Dat is natuurlijk niet zo, want ik ben druk met van alles en niets. Het koor waar DH bij zingt viert dit jaar dat het 100 jaar geleden is opgericht met allerlei festiviteiten. DH is o.a. lid van de Feestcommissie dus ik doe allerlei “kleine” klusjes tussendoor. Het lijken kleine klusjes, maar ze kosten stiekem meer tijd dan je denkt.

Van quilten – of van welke van mijn hobby's ook – komt dus heel weinig. Gelukkig heb ik zo af en toe nog eens een Bee, waardoor er toch nog wat uit mijn handen komt. Vorige week hadden we de tweede Bee van My Town. Mijn eerste blok was zo ver af, dus ik kon met nummer twee beginnen. Dit keer ging het niet zo snel, de beschrijving liet aan duidelijkheid behoorlijk wat te wensen over.

Maar, alles zit nu vast, ik kan met het machinale werk beginnen!

P1090237

Ik heb een paar kleine dingetjes veranderd. Origineel zat er een grote vogel op de brievenbus en hoe ik ook keek, ik vond hem niet leuk. Misschien doe ik nog iets met een vogel, maar voorlopig zit er een enveloppe in de gleuf. …………..

easter

1 opmerking:

Laat gerust een berichtje achter. Ik lees graag wat je ervan vindt.