maandag 30 januari 2012

Van een jaartje meer, veel bloemen en een schattig koffertje……..

De dag nadat ik weer thuis kwam van mijn weekje weg werd ik weer een jaartje ouder. Het zou geen uitbundig feest worden maar de DD’s en hun aanhang zouden ‘s middags komen. DH had een prachtige taart besteld bij onze bakker en ik had nog heel snel allerlei lekkers in huis gehaald, want mensen moeten gevoed worden immers.

Van DH had ik een aantal prachtige troll beads gekregen voor aan mijn armband. Omdat ik die in blauw/zilver had verzameld wilde ik nu graag een andere kleur zodat de armband er meteen anders uit zou zien. Ik kreeg dus een paar prachtige lila en paarse beads.

Troll_beads-Kit-63016-Purple

Jongste DD bracht een schattig koffertje mee voor mijn verzameling. Het is mijn vierentwintigste!

P1090565

P1090566

Is het geen schattig ding? Het apparaat om Rhinestones te plakken paste er perfect in, samen met de verzameling steentjes die ik ook gekregen had.

Middelste DD kwam samen met DSiL en hun kinderen aanlopen met hun armen vol bloemen. De tweeling en hun broertje hadden ieder een enorme bos tulpen in hun handen en hun ouders hadden een grandioze bos met donkerrode lelies erin. Die had ik nog nooit gezien. Samen met de bos die ik die ochtend al gekregen had en de boeketten die ik nog had staan van onze trouwdag leek mijn woonkamer wel een bloemenzee. De tulpen heb ik allemaal bij elkaar gezet in een grote glazen vaas en ze staan prachtig in de eetkamer op tafel.

Ik had een hele leuke verjaardag met lieve en leuke cadeaus. Soms wordt een mens echt verwend!

Tjuuuuuuus!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een berichtje achter. Ik lees graag wat je ervan vindt.