maandag 30 juli 2012

Geen Kerstmis maar Kermis….

Zondag schreef ik over Kerstmis in Juli omdat ik aan een nieuwe stitcherie begonnen was. Ik was zo druk met Kerstmis dat ik helemaal vergat dat het de laatste avond van de grootste Kermis van Europa de Benelux was. Jammer genoeg begon het aan het eind van deze avond te regenen, zodat er toch nog een kleine domper op de afsluiting kwam.

Omdat het zo heet was gedurende de hele Kermisweek zijn we alleen op maandag – Roze Maandag – naar de Kermis geweest.

Het was zo druk dat je bijna niet kon lopen, laat staan ergens zitten. Na verloop van tijd wilden we toch echt wat drinken en zeker ook wat eten dus hebben we ons een beetje verwijderd van de drukte tot we een restaurant vonden, met airco en bijna zonder gasten met fantastische stoelen. Nadat we heerlijk gegeten hadden zijn we langzaam weer teruggelopen naar de beveiligde fietsenstalling en hebben we de afstand tussen de Kermis en ons dorp nog langzamer afgelegd. We waren helemaal brak toen we thuis aan kwamen. Het wordt allemaal wat minder met de jaren Glimlach.

DGS kwam een paar daagjes logeren en omdat ik hem beloofd had dat hij wat van Lego mocht uitzoeken gingen we nog even terug naar Tilburg waar de afbraak al in volle gang was. We moesten onze weg vinden tussen allerlei kabels en half afgebroken attracties terwijl bij diverse kroegen mensen bezig waren met hoge druk reinigers om het vuil van de afgelopen 9 dagen weg te werken. DGS was compleet onder de indruk van het lint van 3 kilometer zelfs met half afgebroken attracties. Als we zijn Lego niet gekocht hadden had ik hem nooit zo snel terug mee naar huis gekregen. Hij is de hele dag aan het spelen geweest, het is een heel werk hoor om lego technik in elkaar te zetten. Maar het eerste deel is gelukt! Morgen bouwen we verder.

2012-07-30 15.38.41

2012-07-30 17.14.13

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een berichtje achter. Ik lees graag wat je ervan vindt.