zaterdag 24 november 2012

Hij doet ut!

Vijf dagen geleden nam ik een foto van een afgesneden bosuitje (kijk maar, klik ) dat ik in een glaasje op mijn vensterbank in de keuken had gezet. In Pinterest had ik gelezen dat iemand dit deed en steeds daaruit haar nieuwe voorraad bosuitjes oogstte.

Ik ben altijd wel in voor een experiment (en ach wat kon me nu gebeuren met een bosuitje) vandaar. Iedere dag keek ik of ik al wat zag, ik keek het ding bijna omhoog, maar helaas ik zag niet veel verschil.

Toen ik zonet even keek geloofde ik mijn ogen niet, dus voor alle zekerheid zocht ik in mijn Samsung de foto die ik had gemaakt en ja hoor, hij doet ut. Kijk zelf maar:

bosuitjes

Ik heb er meteen nog een paar  bij gezet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een berichtje achter. Ik lees graag wat je ervan vindt.