maandag 26 november 2012

Kerstmis in juli VI en VII

Langzaam maar zeker schiet mijn Kerstquilt op. Dat wil zeggen, de stitcheries daarvan, want aan quilten ben ik nog lang niet toe.

Nummer zes hing al een tijdje op mijn quiltwal en zojuist heb ik daar nummer zeven bij gehangen.

LTAIB-1

Nummer zes (hierboven) begrijp ik nog wel en de humor hiervan is ook weer duidelijk aanwezig.

Nummer zeven heeft de naam Mice Burglers meegekregen en alhoewel ik het een aardige afbeelding is, krijg ik niet meteen de klik waar ik dit moet plaatsen m.b.t. Kerst.

LTAIB-2

Ik weet dus ook niet of ik deze wel ga verwerken in het eindproduct. Eerst moet ik trouwens nog besluiten wat ik er mee ga doen, want een quilt is niet meteen wat ik in mijn hoofd heb. Voor die beslissing heb ik gelukkig nog wat tijd. Ik vraag me trouwens af of het eindproduct dit jaar met Kerst in gebruik genomen wordt….

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een berichtje achter. Ik lees graag wat je ervan vindt.