woensdag 12 december 2012

Het kerstkleed klaar, de kussenovertrekken ook, wat nu?

Er gaat stiekem toch veel meer tijd zitten in allerlei zaken rondom het opzetten en –tuigen van een kerstboom. Toen ik alles zo’n beetje op hun vaste plaatsje had staan rammelde er nog iets.

Een kerstkleed, eentje voor over de eettafel. Maar niet te donker, want dan zou de eetkamer wel eens te donker kunnen worden. Gelukkig had ik in mijn voorraad nog een paar meter stof liggen die daar erg geschikt voor waren. Dus eerst het kleed. Dat lag!

20121209_183118

20121209_183109

De ballen heb ik ergens in de vorige jaren gemaakt, maar ze passen er best bij, toch?

Ook de overtrekken hebben hun plaatsje al ingenomen en liggen netjes op de bank. Tenminste de eerste twee, ik moet er nog twee, misschien drie, maar hiermee heb ik in ieder geval alvast een begin gemaakt.

20121209_183221

De volgende hebben een andere vorm, ik heb ook het plan om iets meer met patchwork te gaan doen. Maar het begin is er!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een berichtje achter. Ik lees graag wat je ervan vindt.