zaterdag 30 maart 2013

Druk, druk, druk….

maar niet met quilten of iets in die richting. Ik ben druk bezig met het maken van kleding voor Jongste. Zij heeft mouwlengte 7 waardoor het erg moeilijk is om passende colbertjes of blouses te kopen, wat ik dus regelmatig doe voor haar.
Omdat mijn lijf het een beetje af laat weten de laatste tijd heb ik ook maar weinig tijd waarin ik dan alles wat ik wil doen probeer samen te proppen. Langzaam maar zeker vorder ik. Inmiddels is een blouse klaar en ben ik de laatste hand aan het leggen aan colbertje nr. 2. Morgen komt ze, dan kunnen er vast twee mee. Nr. 3 hangt klaar zonder voering en met nr. 4 moet ik nog helemaal beginnen.
Af en toe neem ik heel even de tijd voor iets anders. Vorige week zag ik ineens een aantal panels liggen, die prima geschikt waren voor het maken van kussens. Dit is er een van:
20130323_210842
Ik kocht er drie, twee van deze en nog eentje met een scooter. Ik had nog denim voor de achterkant, rode piping was zo gemaakt en dit was het eindresultaat:
20130328_123749
De achterkant maakte ik met een inslag en knopen, sneller dan een ritssluiting en net zo handig.
20130330_141531
Mijn bank is weer helemaal aangekleed!
Tjuuuuus
Mac

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een berichtje achter. Ik lees graag wat je ervan vindt.