zaterdag 24 augustus 2013

Plannen, plannen, plannen…..


Mijn hoofd loopt er van om. Ik heb een hele lijst met dingen die ik wil gaan doen.
Allereerst mijn nieuwe tafel, ik ben er eindelijk uit wat ik er mee wil. Nu maar hopen dat het ook wordt wat ik in mijn hoofd heb.
Natuurlijk moet ik nog heel wat quilten, ik loop verschrikkelijk achter en ook hier heb ik een hele lijst wensen.
Maar helaas, ik moest mijn hele planning omgooien, want ineens kreeg ik drie kleinkinderen te logeren. De meiden (net 7 ) en hun broer (8,5).
Het was een drukte van belang, maar wel heel gezellig.
20130822_181842
Ze helpen aan alle kanten mee, met zijn drieën hebben we pasta gemaakt, Fleur deed de Bolognezer saus en Roos zorgde voor de salade.
20130822_182635
Goed hè?
Natuurlijk moesten er ook meisje/meisje dingen gedaan worden. Roos is nogal van de kwikjes en strikjes en wilde ook nagellak. Ze had keurig voor me uitgetekend hoe ze het wilde, “want dan lijkt het net of je lange nagels hebt Oma”.
20130822_171508
Mooi hè?
En mijn plannen? Ach volgende week is er weer een week!
Tjuuuuuus,
Mac

1 opmerking:

  1. Klusjes lopen niet weg en erg gezellig van die grote kleinkinders te logeren.

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een berichtje achter. Ik lees graag wat je ervan vindt.