maandag 9 september 2013

Pimp your house

was het thema de laatste weken hier. En dat alles door een beetje kalkverf van Annie Sloan.
Na de verfprojecten van vorige week zag ik iets aardigs op mijn digitale plakboek – Pinterest – wat me op een idee bracht. Iemand had van een soort jute inlays gemaakt voor rietenmandjes en ik vond ze zo leuk, die wilde ik ook. Alleen niet van jute, maar van linnen, wit linnen, die had ik nog liggen…. Glimlach
Er staat een kast in mijn eetkamer, waar drie rieten mandjes in staan. Die mandjes rammelen al zo lang als ik daar naar kijk. Het kan zijn dat ze te donker zijn, maar ik denk dat dit toch de oplossing is.
20130904_135709
Dit is een van de mandjes, er zijn er dus drie zoals deze.
Niet echt spannende mandjes toch en ze zijn misschien wat aan de donkere, saaie kant.
Dus maakte ik eerst voor één mandje om te kijken waar ik uit zo komen.
20130904_130109
Aan het hele proces is geen naaimachine aan te pas gekomen, alleen een strijkijzer, lijmpistool, strijkbaar zoom band en wat lintjes en stof.
20130904_194506
Staan ze niet leuk daar?
Leuk dat jullie even kwamen kijken.
Fijne dag! Tjuuuus,
Mac

1 opmerking:

  1. Het opknap virus heeft je behoorlijk te pakken. Leuk hoor. Vooral het oude kastje en de spiegel. Erg mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een berichtje achter. Ik lees graag wat je ervan vindt.