zondag 16 maart 2014

Make-Overs

Het was lekker weer, DH was bezig in de tuin met allerlei klusjes, een van de muurtjes was helemaal opgeknapt en ik had geen zin om binnen te zitten. Wat doe je dan? Je zoekt een klusje buiten.

Achter ons huis heb ik een apart stukje waar al mijn potten staan. Sommige staan daar al jaaaaaren, want weggooien kan altijd nog, niet dan? Eigenlijk jammer van die potten, maar ja, plastic potten in een soort terra cotta kleur wilde ik eigenlijk niet meer gebruiken.

20140316_132913

Zeg nou zelf, niet echt mooi toch?

Maar ik heb nog een hele hoop Annie Sloan chalkpaint staan, in een hele rij verschillende kleuren o.a. Paris Grey. Die had ik vorig jaar aangeschaft toen ik “tha house” een beetje wilde pimpen. Proberen kan altijd en nadat ik de potten had schoongemaakt zat hij zo in de verf. Appeltje eitje, vooral omdat de verf in één keer dekt.

20140316_132851

Toen ik verder aan het zoeken was vond ik nog een hele grote plastic pot in een maat die ik net zocht. Ook hierover ging een laagje verf.

20140316_132927

Twee van de drie kleinere potten heb ik nog behandeld met de kleur French Linen, die eigenlijk nog mooier werd, maar waar ik nog geen goede foto heb. Als laatste heb ik in deze kleur nog een grote mand geverfd. Die wil ik voor de garage zetten met van allerlei bloeiend spul erin.

20140316_134727

Morgen maar snel naar het tuincentrum!

Tjuuuuus

 

Mac

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een berichtje achter. Ik lees graag wat je ervan vindt.