maandag 28 april 2014

Verdwijntruc…..

‘s Ochtends krijg ik voor ik opsta altijd een heerlijk kopje koffie, zo ook vandaag. Daarna sta ik op en volg de gewone riedel, douchen, aankleden, beetje verven en mijn haren glad föhnen.

Ik pak nog wat dingen bij elkaar, een grote plastic zak van C&A een winkelketen, wat dingen die in de was moeten, mijn gsm, tablet en natuurlijk de mok, want die moet in de vaatwasser.

koffiemok

De was gaat in de wasmand, beneden zet ik de mok neer en ga de plastic zak in onze nieuwe Kliko gooien. Als ik terug kom in de keuken en de mok in de vaatwasser wil zetten is de mok weg. In de hele keuken géén mok. Niet in de vaatwasser, nergens. Ik tel voor alle zekerheid de schone mokken en die in de vaatwasser, er ontbreekt er dus eentje. Natuurlijk check ik de Kliko én de wasmand, geen mok.

Het is nu avond en de mok is nog steeds niet gevonden. Ik weet niet meer waar te zoeken en aangezien de Heilige Anthonius blijkbaar een ADV heeft, stop ik maar met het rijmpje.

Vreemd toch?

Tjuuuuus,

Mac

 

3 opmerkingen:

  1. O nee, dat is zo irritant!

    Gooi jij plastic in de kliko? Doen ze bij jullie niet aan Plastic Heroes?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. We hebben een nieuwe kliko, een speciaal voor plastic (de ene helft) en voor papier. En dan natuurlijk de gft kliko (ook met twee helften). Voor mij heten die dingen allemaal kliko :)

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een berichtje achter. Ik lees graag wat je ervan vindt.